tirsdag 28. februar 2012

Hei!

I dag har jeg hadd frokostgjester som nevnt i forrige innlegg.
Det var så koselig å dekke frokostbord for mange!



Vi satt ved bordet å koste oss lenge :)
Med blandt annet egg,bacon,oppskjært frukt,ananas-juice(som jeg kjøpte på Rema-Nydelig),
rundstykker,oster,syltetøy og selvfølgelig ungenes favoritt for tiden.
Synnøve Prim!

Hvis dere ser nøye på bildene ser dere at Noahs fly er en del
av pynten på bordet *ler*
Flyet er med overalt. Ved bordet,i sengen, i bilen...

Var på jobb i ettermiddag på Løiten. Vi har fått inn masse nyheter så nå
bugner butikken av masse fint! Moro!
Håper dere som bor i Narvik tar turen innom for en hyggelig handel.

Det er nå viktig å støtte opp om lokale grundere som tør å satse i Narvik.
Det er ganske kjedelig at de koselige butikkene forsvinner til fordel for de store
som Skeidar og Bohus.. (altså-ingenting vondt om dem)
Nicolines Verden og (har jeg hørt) Celines Hus lukker dørene å det synes jeg er så
utrolig trist. Og for ikke å glemme,min favorittbutikk Små Monster..
 Er vi virkelig så lite intr i å bevare butikkene i Narvik at vi dropper å støtte opp om dem?
Vil vi "kun" handle på Kremmerhuset,H & M,Bohus og Skeidar?
Syns det er mere enn trist og skulle ønske mange flere tenker litt mere over
hvor man ønsker å legge igjen pengene sine..

Et "lite" sukk fra meg..

Siden trenden her i huset er å starte dagen 05.43 skal jeg nå stupe rett i seng!
Er spent på hva morgendagen bringer :)
Jeg har hvertfall fri og skal nyte dagen med å ha ungene hjemme+herligste Victoria <3

God natt!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor etter deg :) Jeg forsøker å svare alle kommentarene!