søndag 20. mai 2012

Lenge siden...

På få uker har d skjedd mye...
Jeg jobber fortsatt veldig mye og ser ennå ingen ende på overtiden,men jeg er
optimistisk og håper at jeg i løpet av denne uken kan bynne å se lys i tunnelen.

Stortrives med jobben og gleder meg hver morgen til å ta fatt på en ny arbeidsdag!

For 12 dager siden ble en kjær venn av oss hardt skadet i en arbeidsulykke.
Livet ble snudd på hodet for familien,og vi som venner har prøvd å gjøre det vi kan
for at hverdagen skulle gå rundt for dem.

Arne er nå våken etter 12 døgn i koma. Vi er så glade for at det har gått såpass bra,selv om
ingen fårløbig kan si noe om hvordan det vil blir for han fremover.

Man vet så lite om fremtiden så nok en gang fikk vi en vekker om hvor viktig det er
å samles å være sammen når man kan <3 Livet snur fort...

Et lite bildedryss fra oss:






Vi høres plutselig igjen :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor etter deg :) Jeg forsøker å svare alle kommentarene!