mandag 9. april 2012

E N D E L I G !

Nå er min første dag på Cubus her snart!
Som jeg gleder meg til å komme i gang :)
I morgen blir det en stund på butikken før jeg vender nesen
mot Tromsø og opplæring der resten av uken.

Ser frem til å jobbe sammen med de flinke damene i Storgata!!

Vi har hadd en fantastisk påske. Vi har bare koset oss en hel masse og faktisk
vært mye mere ute enn jeg hadde trodd på forhånd.
Både i går og i dag har vi vært ute sammen  med gode venner.

Et lite bildedryss:





Nå sitter jeg og koser meg litt med kveldsmat og skriver liste over
hva jeg IKKE må glemme å ta med meg i morgen.
(Jeg er listefreak)
Var ikke så mye på komaboksen i kveld(selv om det høres ut som om min bedre
halvdel ser på noe morsomt=fotball)
Diverse latterutbrudd og litt(mye) stønning er helt normalt....
Jaja..

Også har jeg jo tatt frem en broderings-sak som jeg bruker litt tid på..
Theodor(min tante-gutt) er jo bare 6 år så det er vel på tide å få
ferdig den der klokkestrengen...  (rødmer...)

Ønsker dere alle en kjempefin uke!
Klem !!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor etter deg :) Jeg forsøker å svare alle kommentarene!