lørdag 14. april 2012

H J E M M E!

ÅÅåå så godt å være hjemme hos mine sine :)
Godt å kjenne på savnet samtidig som jeg helst ikke vil
gå glipp av noen verdens ting!
Var helt sikker på at Linus skulle starte å gå mens jeg var i Tromsø,
men heldigvis så ventet han med det.

Jeg har hadd en fin men kjempehektisk tur. Masse å lære og jeg ser jo
at det vil ta lang tid å klare å sette meg inn i alt.

Linus har vist fått leke i kjøkkenskapet sammen med pappa.
Dette var vist utrolig morsomt.



I dag ble denne med hjem fra Bohus da vi var å skulle
se om vi fant en lampe vi ville ha.

Noah falt virkelig for "søppelkassen" og har lekt med den
absolutt HELE dagen.

Titt tei :)

Nå står det hjemmelaget lasagne i ovnen og vi venter besøk av bestemor
og lillesøster Maja. De har også med seg vår Julie som overnatter hos oldemor i helgen.

Vi har forresten ommøblert i dag og det skal dere få se bilder av i morgen.
Ha en god lørdagskveld <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor etter deg :) Jeg forsøker å svare alle kommentarene!