onsdag 18. juli 2012

Arvegods :)

Jeg har vært så heldig å få velge meg noen ting og tang som var igjen
i leiligheten til farfar.

Det var ikke mange tingene jeg tok med meg for vi har
jo det meste vi trenger,men disse tingene har stor verdi for meg.
Full av minner er de!

En liten søt trehylle som jeg ikke helt hukser
men som jeg tror vil passe fint inn på Julies rom.
Farfar var møbelsnekker/finsnekker(eller noe sånt)
så mye av det de hadde var laget av han :)

Farmor pleide å ha julekaker i denne..

Denne skal jeg ha sølvskjeene som jeg har fått av farmor og farfar,
bestemor og bestefar. De er mine gudforeldre i tillegg til besteforeldre.

Mange små skatter!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor etter deg :) Jeg forsøker å svare alle kommentarene!