mandag 30. juli 2012

Mye skjer!

Dagene er fulle av aktiviteter for store og små.
Ungene har vært litt rundt omkring.
Polarbadet,overnatting hos besteforeldre,i Lofoten,hos oldemor.
Vi tar ikke skikkelig ferie før 1 September.

Mine aktiviteter er nok for det meste på arbeid men jeg koser
meg masse sammen med ungene når jeg har fri.

Jeg er blitt flinkere til å bare være med ungene å ikke flakse rundt
å rekke over alt annet når jeg har fri.
Noe av grunnen til det er nok min flinke vaskehjelp :)

Luxus jeg unner meg i hverdagen!

I tillegg har jo min kjære(som jeg har vært gift med i 10 år denne mnd)
fri annenhver uke og gjør mere enn sin del av husholdet da!
Jeg er litt bortskjemt i sommer og det nytes.

Skulle ønske vi hadde bedre vær...
Kom over noen gode sitater i min vandring her i internettverden.

Litt "galgenhumor":

Du vet du e nordlænding: når du pakke bort vinterklær å finn frem sommerhua
å sommervottan.

Når d beste med hele sommern va at det va lite innsekta pga dårlig vær..

Når man læs forsida på VG å ser NÅ KOMMER SOLEN til HELE Norge! Leser videre
og ser at det gjelder fra Trondhjem og sørover.

Man planlegger innkjøpene etter :kjekt å ha i tilfelle det går jord-ras....

De mest optimistiske kjøper hagemøbler-resten bruker bare sparken og akebrettet.

Hagemøbel-putene blir brukt til å bygge hytte med INNE sammen med ungene.

Grillen har fast plass på verandan-under tak.

Du kjøpe solkrem å dama i kassa spør automatisk:åh, du ska ut å reise langt ? :)

Du bruke strømpebukser under shortsen :)

Du treffer paniske turister som bøller i butikkene etter varmt tøy og regn-klær.

Vi sir ikke:ska vi gå på stranda å bade? Vi sir:ska vi gå i fjæra å måkke i gjørma?

Etter en stund ute i hagen for å leke sier 3åringen:mamma,kan vi gå inn å varme oss nu?

På tur til jobb midt i Juli angrer man noe fryktelig på at man ikke tok på vottene!

Oppsummering sommern 2012:


Et blinkskudd av minstegullet fikk jeg i dag.
Tror faktisk ikke jeg har et eneste bilde hvor han smiler og ser i kameraet.
Derfor var det ekstra morsomt da han var sjarmør i dag!


Litt vår etter leking med vann.
Kanskje var det det som gjorde han så blid og glad!

Fortsatt fine sommerdager ønskes fra meg <3











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor etter deg :) Jeg forsøker å svare alle kommentarene!