søndag 15. april 2012

B U Z Z A D O R!!

Nå BUZZER jeg for Nestle Couscous med Kylling!


Har du barn som er rundt 8 mnd som vil prøve denne middagen??
Jeg sender deg gjerne et glass mot at du registrerer via din mail at du har mottat glasset.
Ingen forpliktelser eller noe sånt.

En slik buzztrack-lapp får du med glasset,den registrerer du via mail,
så får buzzador beskjed om at jeg har levert ut mine vareprøver:)

Linus som er kjempekresen synes denne maten var kjempegod!
Og han er jo over 1 år og spiser fortsatt 8mnd glass så ditt barn trenger jo
ikke være akkurat 8mnd.


Vil du vite mere om Buzzador så ta en titt her: http://www.buzzador.com/

Og vil du ha et barnematglass så legg igjen navn og adr så sender jeg til deg kostnadsfritt:)

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor etter deg :) Jeg forsøker å svare alle kommentarene!