søndag 15. april 2012

OMMØBLERINGEN!

Jeg ble faktisk mere fornøyd med ommøbleringen enn jeg trodde da vi var ferdige i går:)

Her kommer noen bilder:
Flyttet skapet fra veggen der lekene står nå. Synes de står litt mere unna veien
på denne måten.
Her hos oss er det ikke så viktig at alt står i stil til alt mulig.
Jeg kjøper det jeg synes er fint og prøver å få det til å "gli inn" Med resten
av interiøret. Men jeg faller ALLTID tilbake til svart og hvitt.
Det er og blir hovedfargene så blir det andre byttet ut når jeg blir lei.
Lilla har jeg hatt i snart et år og jeg er fortsatt ikke lei :) Her har stolene som sto i karnappen
fått plass mot veggen og sjenken og en høy kommode under og ved siden av vinduet.
En ny lampe flyttet inn hos oss i går.
Den er kjøpt på Bohus og jeg falt for den med en gang!
Har vært på utkikk etter ny lampe en stund så det var godt å bli kvitt den
der "utgamle" lampen vi har hatt.

Har kjøpt nye duker fra Black Design. Hvite løpere med sølvtråder.
Er jo bare litt svak for sølv-detaljer.

Ønsker dere alle an fin ukestart!
I morgen er min første dag på Cubus Narvik og jeg gleder meg stort!!

Klem til dere!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor etter deg :) Jeg forsøker å svare alle kommentarene!