torsdag 29. mars 2012

1 FEIRINGEN!

Så var første feiringen av minstemann over og vi har alle hadd
en kjempefin dag med koselig besøk og mange hilsener!
Flere gaver har han fått og selv om ikke han selv skjønner hele oppstyret
var Noah og Julie helt vill i gaveoppakking!!


Han fikk så mye fint :)


Han fikk seg kjempefin stol fra farmor og farfar,Noah har en nesten
lik å jeg ser for meg litt krangling om stolen når han
begynner å kan sitte i en selv så derfor ønsket vi en slik til han også.

Den lille blå stolen er helt genial til Linus. Han eeeeelsker musikk og danser dagen
lang og denne spiller i et sett når man er borti den.
Byggeklosserbok og jakke og noen kroner.
Alt falt i MEGET god smak hos mamman!
Tusen takk!

Jeg derimot, kjøpte nok tidenes mest I.D.I.O.T.I.S.K.E leke..
Jeg leste jo ikke så veldig nøye på esken på butikken men synes den så ganske
morsom ut med lyd og knapper og det hele.
I tillegg til å være iidiotisk viste den seg å være den DYRESTE gaven jeg
noensinne har kjøpt til en liten unge.


Mulig noen av dere er uenig med meg,MEN jeg synes ikke at en leke
som koster 249 kr ikke er noen verdens ting hvis man
ikke putter SIN EGEN IPHONE inni den...
Før man putter sin Iphone inni denne leken kan man laste ned
en APP med noen figurer som ungen vistnok kan sitte å se på inni denne leken..
MY GOD, jeg ble så overrasket!
Den leken er fra 6mnd.. hvor tidlig skal man krøkes egentlig???
Jeg synes overhodet ikke at denne er såpass kraftig og støtsikker at jeg hadde
puttet min DYRE Iphone inni den.
Hallo...
Jeg tror faktisk jeg er i en slags sjokktilstand!

Jeg som faktisk kjefter på andre som lar ungene holde på med tlf og youtube og lignende,
har da kjøpt min 1 år gamle sønn en leke som jeg skal putte Iphonen inni!

Til mitt forsvar viste jeg jo ikke helt hva jeg kjøpte men mener jo at butikkdamen
kunne gjort meg oppmerksom på at man faktisk må ha en mobil i den.

Ja ja.. Linus ble feiret uansett og nå er mor sliten og skal tusle i seng :)
Har ennå noen dager med feiring igjen så det er bare å ladde opp til neste runde <3

Klem!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor etter deg :) Jeg forsøker å svare alle kommentarene!