mandag 12. mars 2012

Sliten...

Kjennes ut som jeg har vært våken utrolig lenge,men jeg har jo ikke det.
Men jeg drømte at jeg ikke fikk sove noe særlig i natt å det har vist resultert i at jeg
føler meg ganske sliten og trett.

Dagens middag:rester...(kjedeligste jeg spiser,blir alltid sulten igjen om kvelden)

Dagens luxus: var nok sjokoladen på jobb og kakerestene fra i går i ettermiddag.

Dagens MÅ: finne fram en stakkarslig Bamse til bamsesykehuset i barnehagen i morgen.
Hjelpe Julie med å finne fram gammeldagse klær til gammeldags skole i morgen.
Støvsuge og vaske klær. Alt GJORT...

Vi har hatt en fin ettermiddag med gutteklubben og storesøster i dag.
Noah er riktignok stupt inn i trassen i rasende fart og det oppdager man jo ikke
før man plutselig er midt i den! Han slår løs på Linus hvis vi ikke følger med,kan godt
dytte til han eller bare skyve han hardt unna om han er i veien.
Ser jo det at Linus får virkelig gjennomgå i forhold til hva Noah har måttet tåle.

Pappan i huset tok litt bilder av Noah i full aktivitet:

Hoppende gladgutt!
I romskipgenseren kan han gjøre hva som helst :)

Her ligger storesøster med foten sin på pute.
Det går litt bedre i dag heldigvis.
Kjedelig at det skulle skje akkurat denne uken. Mye som står på programmet
både på skolen og ellers siden det er VU!

Søtnosen :)

Haha! Måtte bare ta med dette bildet fra i går hvor Noah virkelig
får seg en "i fleisen" :)
Det gikk bare bra med han altså,men synes bildet ble så morsomt!
Blinkskudd!

Hvardagsmamman!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor etter deg :) Jeg forsøker å svare alle kommentarene!