søndag 25. mars 2012

Vips!

Så var det søndag igjen.
Dagene bare flakser å første arbeidsdag i nyjobben nærmer
seg med stormskritt!! Gleder meg enormt til å bli kjent med mange
nye kollegaer og til å ha en arbeidsdag hvor man er på jobb sammen
med herlige mennesker. Maaange år siden jeg hadde en jobb der jeg ikke
var alene på vakt!!
Jeg holder på med en liten overraskelse til mine kollegaer  men det kan jeg jo ikke
røpe her inne i fall noen av de er innom her :)
Dere får se bilder etterhvert!

Julie har feiret 11 årsdagen denne helgen også med jenteselskap.
Først var de på bowlingen i nesten 2 timer. Airhockey og bowling på menyen der.
Så kom de hjem hit hvor huset var lilla-pyntet og tacoen ventet på bordet.
Stor suksess! Sjokolademousse i glass med sjokoladehjerte til pynt og MaSsE godterier!
Momsemoms !!


Jeg glemte å ta bilder i alt stresset,begge guttene kom hjem go skulle
i seng og da ble kameraet glemt...

Ei jente ble syk like før bursdagen startet(stakar), og ei kunne ikke komme
så de var 6 jenter. Sånn lydmessig så holder det med 6!!


Heldige meg som har en Bonus-mamma som kommer
med nybakte havrekjeks på døren!
Disse må nok bakes ja!
Fantastisk gode :)

I morgen fyller min F.L.O.T.T.E lillesøster Marianne 29 år!
Jeg har invitert alle(altså mange..10 stk + oss) på pizza :)

Kjempelenge siden vi hadde alle samlet her hos oss så det gleder jeg meg masse til.
Skal snart svinge meg og bake en superenkel eplepai!
Skal dele oppskriften med dere senere:)

Akkurat nå står min handyman og snekrer i hop noen hyller som skal være under trappen.
Som jeg gleder meg til å få orden der!

Uken foran meg er ganske stappet med bursdagsfeiring av Marianne,symøte,2 kveldsvakter,Linus sin 1årsdag,lørdagsjobb og feiring av Linus og svigerfar søndag 1 April!
Myye på en uke sa du?? :))

I like!

Klem! 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor etter deg :) Jeg forsøker å svare alle kommentarene!