søndag 26. februar 2012

God kveld!

Så er helgen på hell og en ny uke banker på døren :)
Denne uken har jeg sett frem til en liten "evighet" nå og jeg tror nok uken vil
snegle seg avgårde.. Endelig skal jeg treffe min kjære venninne Marit igjen <3
Det skal bli herlig!

I tillegg byr neste helg på å treffe lillesøster Maja igjen,noe som ALLTID er
superkoselig!

I dag har vi truffet venner å familie og bare koset oss og slappet av.
Dagen startet litt vel tidlig(gjeeesp). Gutteklubben var oppe 06.05...
Noah var så trøtt da Kaptein Sabeltann var ferdig at han nesten ikke klarte å pusse
tennene.. Var ute flere timer i formiddag med kompis Teo Herman så han var utslitt!

Denne kaken har vi kosa oss med!
Oreo-kake med sjokoladehjerter som pynt!

I tillegg måtte jeg bare bake litt biscotti tidlig i dag.
De er spesielt gode å dyppe i deilig kaffe så de har blitt et "must"
hos meg.
Kan stå i glasskrukke på benken noen uker.
(blir ikke stående så lenge her desverre..kremt..)
Nevnte jeg at det er sjokoladebiter i dem...


Til dere som sitter oppe sent ønsker jeg en god natt og en fantastisk ukestart
ønskes dere alle!

Klem.

1 kommentar:

  1. Marie lillesøster27. februar 2012 kl. 09:01

    Suuper blogg :)Og det va godt med kake!!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen et spor etter deg :) Jeg forsøker å svare alle kommentarene!