lørdag 25. februar 2012

God Lørdagskveld!

Her i huset er guttene kommet seg i seng og roen har senket seg.
Vi andre er snart klar for Vinni og Hver gang vi møtes. Gleder meg!

Tacoen putrer i pannen,mens Julie hakker grønnsaker. Flinke kjøkkenhjelpen.
Hva har dere til lørdagskos?
Trenger litt inspirasjon og tips!

Vi har baka oreo-kake i ettermiddag som vi skal kose oss med i morgen.




Da får vi nemlig formiddagsbesøk av Slapøene!! Det er alt for lenge siden vi har
møttes alle sammen pga mye sykdom(hos oss selvfølgelig..)
Prøv å ikke legg merke til rotet.. jeg kan egentlig ikke bake så kjøkkenet ser
ut som et bombenedslag etter at jeg er ferdig.

Vi satser på at vi går friskere tider i møte nå og kan nyte vinterværet som viser seg fra
god-siden nå her i Nord!
Så i morgen skal vi på med yttertøyet å ta guttene med på akebrett og Julie på kjelken!!
Shera-mor må nok få på tykkgenseren ellers blir hun ikke å klare å gå med alt d lange håret
som sneen klomper seg fast i :)

Jeg blir kjempeglad om dere legger igjen noen ord til meg!
Så vet jeg at det funker hvertfall!!

Klem!

1 kommentar:

  1. Bloggen blei jo kjempebra, Kjersti! Nu skal æ ikke skryt på mæ nå, men den e mer oversiktlig enn den forrige!:D klæm<3

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen et spor etter deg :) Jeg forsøker å svare alle kommentarene!