lørdag 25. februar 2012

Velkommen!

Mitt første virkelige innlegg på min nye blogg!

Først vil jeg fortelle litt om hvorfor jeg har valgt å skifte både blogg-platform og blogg-navn.
Blogg.no har en vanskelig måte å forandre utseende og legge til småtteri på,mens bloggspot har
en veldig enkel måte å gjøre det på :)
Man trenger ikke å være noe data-nerd for å forstå. Etter litt hjelp fra snilleste svigersøster Aileen så var jo alt klart på et-to-tre!! Måtte ha hjelp til ALT på blogg.no.

Jeg har skiftet navn fordi jeg ser jo at innlegg med oppskrifter blir det langt mellom :)
Jeg lager fortsatt mye mat men har ikke like god tid til å ta bilder underveis.. Med 3 små som vil ha oppmerksomhet så blir sånt nedprioritert. Men det kommer nok en oppskrift innimellom alle hverdags-innleggene :)

Innleggene blir nok å handle mere om hverdagslivets utfordringer og om hvordan vi "syr" sammen
dagene som av og til er ganske hektiske:)

Så,jeg håper du vil fortsette å følge meg videre her å legg gjerne igjen et spor etter deg så jeg kan finne deg igjen!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor etter deg :) Jeg forsøker å svare alle kommentarene!