onsdag 28. mars 2012

1 år er gått!

Siden jeg kom inn på fødeavd med rier og masse spenning!!
Som vi gledet oss til lillegutt i magen skulle komme <3
Tante Marianne var med hele dagen og natten og var superduper støtte for
meg som var litt i min egen lille verden.


Her prøver jeg å fortelle baby at det er på tide med litt mere action nå.
Her hadde vi vel vært på avd bortimot 10 timer uten at det var noe fremgang.
Bare masse ueffektive rier..

Tante er nok om mulig enda mere utolmodig enn meg.
I tillegg var hun kjempenervøs siden ingen ville gjøre noe for å få
lille ut ..
Ble jo satt på drypp halv elleve om kvelden og litt over 03 kom Linus til verden :)


Helt fersk :)

Tante var den første som stelte og kledde på Linus.
Hun klippet navlesnoren og var som sagt helt uvurderlig for meg
under fødselen :)
Supertante Marianne!

Tiden har jammen gått fort.
I natt fyller Linus sitt 1 år og vi skal feire han flere dager til ende!!

Klem..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor etter deg :) Jeg forsøker å svare alle kommentarene!