søndag 18. mars 2012

Dagen før dagen...

Å store lillemor er VELDIG spent på hva 11-årsdagen vil bringe.
Gave fra oss har hun fått velge selv:

Er den ikke fiiiin? Vi falt for denne kontorstolen begge 2!
(En liten sak fra brødrene skal hun få på sengkanten i morgen)

Frøkna har fått velge kaker og jeg har i dag bakt oreo-kake,stekt bunnene og hadd på sjokoladekremen til Smash-kaken. I morgen gjenstår det brownies og eplepai m/sjokoladebiter.
Svigermor kommer med spesialbestilt Kvæfjordkake!
Trur vi kommer til å rulle rundt i morgenkveld. I tillegg til kakene blir det litt snacks.
Men til 25 gjester så må man jo ha litt og for en gangs skyld blir det ikke noe mat servert.
Det er høyst uvanlig til å være meg men sånn ble det denne gangen.
Litt siden minste lillebror fyller 1 år om 11 dager og vi da skal ha selskap med mat og det hele.
Gleder meg!!

Jeg har selvfølgelig hadd ivrige kake-bakere sammen med meg i dag!





Flinke smakere!! Å jammen var de ikke fantastisk flinke å skryte av kakene mine.
Tilogmed da jeg skulle smøre sjokoladekremen på kakebunnene sa begge 2, oi så kjeeempe-
fine kaker!! Du er skikkelig flink!! Hehe.. jeg lever på de kommentarene lenge jeg!!!
Det har seg slik at jeg kan ikke lage noe som skal se bra ut!! Bare smake godt!!

Jeg tør nesten ikke si det men på fredagen striglet jeg huset så jeg slipper å gjøre noe
bortsett fra litt støvsuging etter helgens strabaser. Jeg får nemlig høre at jeg er LITT vel
nøye med denne vaskingen... Ja jeg vet! Er fryktelig slitsomt å være så nøye med vasking
og rydding egentlig. Men så er det jo så deilig å ha det på stell rundt seg. Men jeg merker
at det er litt av en utfordring å holde på kravene med 3 barn,en mann(1.4 barn) og en hund-
som i tillegg har løpetid i tid og u-tid..
Ingenting er bedre enn lukten av rent!! Det gir meg "kick" å kjenne lukten av rengjøringsmidler!

Skulle vel strengt tatt jobbet som stuepike:))

I går hadde jeg arbeidslørdag. Før jeg startet tok vi en cafe-tur med ungene.
På AMFI hadde de en Cash-box. Aldri sett en sånn før men ungene måtte selvsagt prøve!
Og det ga uttelling!!



Det var riktignok ikke "cash" i denne men lodd.
På noen lodd sto det "premie","godteri" osv..

Emma vant seg et lys(fra Løiten selsagt),godteri og brus,og Julie
vant seg et gavekort på senteret på 200!! kr og godteri og brus!!
Det var fornøyde unger kan man si :)

I formiddag hadde vi besøk av søteste Christine <3
Hun hadde selvfølgelig med seg resten av familien og det var koselig
å få prate litt. Går så lang tid mellom hver gang vi møtes nå når vi ikke
har permisjon lengre.
Tør ikke tenke på hvordan det blir når jeg skal jobbe i full stilling igjen!

Nå må jeg vel strengt tatt pelle meg til sengs snart. Er jo bare noen timer til
Linusen våkner og jeg har lovet min kjære at jeg skal stå opp
i morgen tidlig. Jeg har en veldig snill mann som lar meg sove
om morgenen ofte! Snille fine mannen <3

Så nå skal jeg finne frem gavene til frøkna å fixe litt til i morgentidlig så
dere får ha en god natt og en flott ukestart!

(ps. det er ikke mange kommentarene som florerer på innleggene,men jeg
har jo skrevet så fint at jeg skal svare alle-dette har jeg ennå ikke funnet
ut hvordan jeg gjør,så jeg må vel få søte Aileen til å hjelpe meg
med det også. Er helt grønn på dette jeg!)

Klem!











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor etter deg :) Jeg forsøker å svare alle kommentarene!