tirsdag 6. mars 2012

Vaskedagen!

Dagens middag: Ettermiddagsjobbing på meg så i dag ble det en liten hjemmelaget hamburger
til kvelds. Og den smakte fortreffelig!

Dagens gjøremål: Vaske huset. Gjort!! (Herlig)

Dagens luxus: CSI på komaboksen,brus zero i glasset og datan i fanget!

Tenk at i dag har jeg tatt mange bilder av Linusen som satt på bordet og spiste iherdig på en kjeks.
Det var jo bare det at jeg ikke hadde puttet minnekortet tilbake i kameraet etter at jeg tømte det sist..
Typisk meg..
Så her kommer noen bilder fra noen uker siden:






Lillingen slet litt med å komme seg tilbake på gulvet men klarte det til slutt!
Tenk at han snart fyller sitt første år.
Jeg planlegger fødselsdagen hannes og Julies 11 årsdag som er den 19.
Blir mange selskaper fremover!
Og jeg elsker det. Må bare få satt kakene ut til baking hos de forskjellige :))
Heldige meg som har flinke kakebakere rundt meg!

I morgen skal jeg og Linus på barnetreff hos Sandra! Vi gleder oss masse!
Lenge mellom hver gang vi møtes siden mange av oss er begynt å jobbe igjen..

Et stort takk til dere som besøker meg her inne :)
Jeg setter stor pris på det. Og legg gjerne igjen en liten kommentar
så vet jeg hvem dere er!

Klem.

1 kommentar:

Takk for at du legger igjen et spor etter deg :) Jeg forsøker å svare alle kommentarene!