søndag 4. mars 2012

Hjemme igjen!

Etter en vakker helg i Tromsø hos enda vakrere mennesker er vi igjen hjemme :)
Alltid godt å komme hjem, men aiai så mye arbeid det er å få alt på plass igjen..
Tar jammen lengre tid enn å pakke jo!

Vi klarte jo selvfølgelig å glemme kameraet hjemme så jeg har nesten ingen bilder
å dele med dere. Men vi har koset oss sammen med Marit,Tony og Scott.Og ikke minst
min kjære kjære lillesøster Maja!
 Lange frokoster,
litt sene kvelder og noen by/shoppe-turer!

Litt nytt ble med oss hjem også.

Nydelig glasskål med lokk fra Åhlens.

Brunsukker i små cafe-poser.
Et "must" til cappuchino!


Disse små stekepannene trenger jeg vel stregt tatt ikke,
men de var jo bare så søte!


Hmm.. tro om vi var innom SweetHeart??


Små Espresso-kopper fra GreenGate til de små i familien!


Og til sist et stettfat fra Åhlens!

Magen min gråter etter alt jeg har stappet i meg denne helgen...
Burger King,kaker,kjeks,KinaMat,smågodt,potetgull og laaange frokoster
med en hel del kaffe..

Bare å komme seg i seng nå å lade litt opp til en ny og spennende uke :)
Er så mye nytt som skjer at jeg nesten ikke har tid til å sove! Yeah!

Nattaklem!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor etter deg :) Jeg forsøker å svare alle kommentarene!