lørdag 17. mars 2012

Lenge siden...

...jeg har oppdatert.
Det har gått i ett de siste dagene i tillegg så er det arbeidshelg.

Jeg har fått meg ny jobb så jeg har vært på møte i Tromsø denne uken.
Jeg starter på Cubus Narvik rett over påske og jeg gleder meg masse til
nye utfordringer! Det blir nok mye jobb på meg fremover men jeg sier til meg selv
at så lenge jeg klarer å legge jobben igjen på jobb å bare være mamma når jeg er sammen
med barna(og kone sammen med mannen selvsagt.. <3 )så skal nok dette gå bra.
Jeg liker jo å ha mye å gjøre så jeg tror dette blir bra!

Å treffe de andre butikksjefene var kjempehyggelig. Nå vet jeg jo hvem jeg snakker
med når jeg ringer for å få tips og råd! Å det kommer jeg nok til å trenge!!

Turen fra Tromsø var ikke no særlig men heldigvis så har jeg jo verdens herligste mann
som i tillegg er en super sjåfør! Heldige meg!! Han skulle hente noen bildeler
så vi kjørte opp i lag og ovenattet hos beste Maja-lillesøster!!!

Nå sitter jeg å ser på kakeoppskrifer og lurer på hva jeg skal bake til Julies bursdag på
mandag. Da skal vi ha familieselskap med kaker og kaffe :)

Hun har klare meninger om hva hun vil ha så jeg må vel egentlig bare følge ønskene!
Det er jo hennes dag!!
Tenk,vakreste Julie fyller 11 år :)
Heldige oss som har vakre deg til datter <3

Nå må jeg nok bare komme meg ut av sløve-modus å gjøre noe her før jeg skal på jobb.
Vi har fått inn så mye vakkert på Løiten. Skulle ønske det var nå vi skal ha barndåp
eller konfirmasjon! Elsker de fargene som vi har fått inn!!

Ha en fin lørdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor etter deg :) Jeg forsøker å svare alle kommentarene!