tirsdag 20. mars 2012

Feiringen!!

Julie la seg storfornøyd etter en flott 11 årsdag!!
Med et smil om munnen kunne hun konstantere at ENDELIG har hun spart
snok penger til å kjøpe seg egen data.
Noe som forøvrig mamman syns e helt totalt UNØDVENDIG...

Men men.. Ho vet at reglene e akkurat de samme som på vår data.
1/2 time om dagen på GoSuperModel,hun kan ikke buke den når vi ikke er
hjemme for hun kan ikke passordet,og den skal ikke være på rommet.
Alikevel vil hun absolutt bruke flere tusen på en egen...
Er vi strenge??


Frokostbordet ble dekket kvelden før!
Vi har pleid å ha kake på sengen på bursdager men nå når guttene
er blitt større er ikke det noe alternativ. (smiler...)


Under frokosten fikk hun åpen presanger fra Mommo og familien i
Lofoten,og småbrødrene!



Noah hjelper ivrig til!
Fornøyd ble hun også. Kontorstol fra oss og gavekort fra brødrene så hun
kan bruke på klær.
Penger og sparebøsse fra Mommo og gjengen!

Jeg har jo forresten blitt "tante" igjen!!


Dette er Tussemøy!
Min lille "tantebaby" <3
Er hun ikke søt?


Hei!

Min svigerbror og Anita sin lille valp på 10-11 uker :)

Nei nå må jeg gjøre noe mere fornuftig!!
Ha en fin tirsdag!
Det er tirsdag?? Joda.. tror d..
Vi var oppe kl 05...

Klem!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen et spor etter deg :) Jeg forsøker å svare alle kommentarene!